Ah be cocuk..




ah be çocuk. 
bir keskin bıçaktır yürüdüğün 
bin türlü cehalet ve ihanet 
ve tanımadığın her şeydir, görmediğin. 
adının yazılmadığı bir taş olmanı 
ve hiç yaşamamış gibi ölmeni 
istemiyorum. 
ama bir şey de gelmiyor elimden, 
en çok ona üzülüyorum. 
ah be çocuk, ah be çocuk… 


Biz sarkilar soyleyip muhabbet ederken gozum sana takildi cocuk. Kiyamam diye gecirdim. Kimbilir kac haftadir ayni kirli atleti giymekteydin, en son ne zaman yikanmistin. Arkadan oyle bi durusun vardi ki yillarin yorgunlugu cokmustu sanki. Ama sen daha kucucuktun. Sonra basini bana dogru cevirdin, goz goze geldik.. Sen bana oyle bir baktin ki icim paramparca oldu cocuk. Gozlerinden biri iltihap, digeri aci doluydu. Ben hafifce gulumsedim, sen hic tepki vermedin. O halde nasil gulumseseydin. Yorgundun, bitkindin, butun dunyanin yuku ustundeydi. Ben gozlerimi senden alamadim. Baktikca icim parcalandi ama seni gormezden gelemezdim.  Sen de arada bir donup baktin bana. Gozlerimi hafifce kapatip acarak   gizlice selamladim seni, bu kez karsilik verdin. Sarkilar turkuler devam ederken bizim tarafta, sen geldin ulu orta yere uzandin. Benim icim ciz etti. Nasil da caresiz gorunuyordun. Annen baban neredeydi? Bakinip durdum. Arada insanlar uzerinden, yanindan atlayip geciyordu.  Cogu gormezden geliyordu. Sonra kirmizi sakalli bi adam geldi yerde yatan sana kalk diye tekme atmaya yeltendi.; Ben "Yapma.! o daha cocuk' diye atladim. Sonra da biraz agladim. Ardindan kactim, gittim. Cok uzgunum ama duramadim orda cocuk. Biz yetiskinler iste boyleydik,utanmazdik. Kacar giderdik, vururduk, gormezden gelirdik. Karaya yaklastik sonunda. Ben bile bile oyalandim hemen inmemek icin. Anneni babani bekledim. Kimlermis gormek istedim. Gelmediler be cocuk. Kimse gelmedi.Sen oracikta kimsesiz evsiz yatarken biz yanindan gecip gittik. Ozur dilerim cocuk.  Cok cok ozur dilerim..







Comments

Popular Posts